واکنش معاون وزير به خبر حذف معاونت پرستاري/ تصميم گيران بايد عواقب حذف را بپذيرند
 
پرستاران فردا
 
 

دکتر مسعود فلاحي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: فعلا به جلسات شوراي معاونين به عنوان معاون پرستاري وزارت بهداشت دعوت مي شوم و حضور مي يابم.

 وي با تاکيد بر اينکه رسما معاون پرستاري وزارت بهداشت هستم و هنوز اتفاقي نيفتاده است، به واکنشهاي سازمان نظام پرستاري در ارتباط با حذف معاونت پرستاري اشاره کرد و افزود: اين دوستان عنوان مي کنند که تفاهمنامه اي امضا شده مبني بر اينکه وزارت بهداشت بر اساس چارت قبلي اداره شود که بر اساس آن، معاونت پرستاري ، معاونت طب سنتي و معاونت امور فرهنگي و مجلس در چارت قديم وجود ندارد.

 فلاحي در پاسخ به اين سئوال که وزير بهداشت به معاونت پرستاري نامه اي زده که فعلا هيچ اقدامي در خصوص تامين نيرو انجام نشود، گفت: اين نامه را وزير نزده بلکع معاون توسعه و منابع انساني وزارت بهداشت زده و البته فقط به معاونت پرستاري نبوده بلکه به تمامي معاونتهاي وزارتخانه زده شده که به دليل نداشتن پول و مشکلات مالي، از ايجاد تعهدات جديد جلوگيري شود و اين تنها شامل معاونت پرستاري نيست.

 معاون پرستاري وزارت بهداشت با عنوان اين مطلب که فعلا حذف نشده ايم اما نمي دانيم در آينده چه تصميمي گرفته خواهد شد، ادامه داد: ما منتظر ابلاغ جديد وزير هستيم که معاونتهاي جديد ابقا شوند يا خير.

 وي با تاکيد بر اينکه تشکيل معاونت پرستاري يک اقدام جديد و خلق الساعه نبوده است، تصريح کرد: پرستاران سالها تلاش کردند تا اين معاونت ايجاد شود و حالا اگر قرار بر حذف آن باشد، تبعات آن نيز با کساني است که چنين تصميمي مي گيرند.

 فلاحي، خواسته پرستاران را حفظ معاونت پرستاري عنوان کرد و گفت: صلاح بر اين است که معاونت پرستاري بماند و در سياستگذاريها و تصميم گيريهاي حوزه سلامت نقش داشته باشند. زيرا، نيمي از بدنه بزرگ نظام سلامت را پرستاران تشکيل مي دهند.

 وي با اشاره به نقش پرستاران در ارائه خدمات کيفي به بيماران، افزود: قطعا ناديده گرفتن نقش پرستاران در تصميمات نظام سلامت، مي تواند در ارائه خدمات کيفي به بيماران تاثير گذار باشد.

 معاون پرستاري وزارت بهداشت در پايان گفت: اگر پرستاران در تصميم گيريهاي نظام سلامت دخيل باشند، قطعا تصميمات بهتري گرفته خواهد شد که مي تواند در ارائه خدمات کيفي به بيماران موثر باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین